Op avontuur door Zuidoost-Azie&Nieuw-Zeeland! - Reisverslagen van Dave&Floranne - WaarBenJij.nu Op avontuur door Zuidoost-Azie&Nieuw-Zeeland! - Reisverslagen van Dave&Floranne - WaarBenJij.nu

Op avontuur door Zuidoost-Azie&Nieuw-Zeeland!

Na jaren van dromen is het dan bijna zover, op donderdag 1 november vliegen wij dan eindelijk naar Zuidoost-Azie. Vanaf Schiphol vertrekken wij via Kuala Lumpur naar het Vietnamese Hanoi. In Hanoi zal ons grote backpackavontuur beginnen, waarna wij Vietnam, Cambodja, Thailand, Maleisie, Borneo, Filipijnen en Nieuw-Zeeland willen gaan ontdekken!

11 December 2013

Surprising New Zealand

01 November 2013

Van het ruige Nepal naar het geliefde Maleisie

14 Oktober 2013

On top of the world

Nepal, het land van wierrook en heilige mannen

08 Maart 2013

Tussen de neusapen in het regenwoud van Borneo!
Dave&Floranne

1 november is het na jaren dromen dan eindelijk zover, dan vertrekken we richting Zuidoost-Azie voor ons backpackavontuur!! Landen die wij willen gaan ontdekken zijn Vietnam, Cambodja, Thailand, Maleisie, Filipijnen en Nieuw-Zeeland.